We zijn aangekomen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Elisabeth Sardeman-Benes - WaarBenJij.nu We zijn aangekomen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Elisabeth Sardeman-Benes - WaarBenJij.nu

We zijn aangekomen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elisabeth

06 Maart 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo beste kijkbuiskinderen,

We zijn gisteren, rond 21:30 local time, veilig aangekomen in Las Vegas na ongeveer 24 uur te hebben gereist.
Het weer is hier niet echt wat we gewend zijn. We moeten tevreden zijn met een schamele 24 graden, tegenover in de zomer minimaal 40 graden, maar we mogen niet klagen er zijn mensen die het slechter hebben :-)

Gisterenavond nog even kort naar buiten geweest, alwaar we Jeremy hebben achtergelaten voor een nachtwandeling door LV. Ik heb hem vanmorgen nog niet gezien ( we hebben traditionele jongens/meisjes kamers), maar ga ervan uit dat hij zich vroeg in de ochtend is binnengedruppeld.

Nu op naar het dagleven van Las Vegas. Ongetwijfeld vandaag shoppen met onze shoppingqueen Cynthia, en vanavond natuurlijk een gokje wagen.

Wordt vervolgd.....

  • 06 Maart 2012 - 20:44

    Piet Brouwer:

    Hallo spoedreizigers.

    Ik was helemaal verbaasd om van jullie een reisverslag te ontvangen en te lezen uit,....!

    Ik mis op dit moment veel, maar dit had ik, nav Els haar uitspraak al helemaal niet verwacht.
    Ik sluit me weer aan tot de frequente lezer van jullie reis. Ben ook benieuwd of er ook weer een prijsvraag in zit, maar dat zien we dan wel.
    Veel reisplezier

  • 06 Maart 2012 - 21:20

    Pap En Suus:

    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Geniet van deze korte vakantie met elkaar.

  • 06 Maart 2012 - 21:38

    Sandra:

    Hmmm, schamele 24 graden? Ik wil wel ruilen met de 5 graden hier op dit moment en een koude wind.
    Fijne vakantie....enne, denken jullie ook aan de lijn in LV? ;-)

  • 07 Maart 2012 - 01:50

    Els:

    Tja die lijn.
    Daar zat ik ook wel een beetje over in. Ben nu 5 kwijt, loop 3 weken voor op mijn programma. Maar volgens mij gaat het wel lukken die 10 dagen hoor....

  • 07 Maart 2012 - 05:13

    Frans Armee:

    Els je mag met 24 graden niet klagen; bij ons was het vanmorgen 4 graden. Ik hoop dat je, samen met je kinderen, veel zult genieten.

    groetjes,

    frans

  • 07 Maart 2012 - 08:31

    Els:

    Haha, maar het waait hier wel 39 kmpu.
    Het was soms echt vechten tegen de wind in. En 's avonds. Gaat het kwik naar 5 graden, maar dat zeg ik er natuurlijk niet bij :-)

  • 07 Maart 2012 - 15:56

    Dieuwke:

    Zo lekker temperatuurtje, 24 graden. Het is hier op het ogenblik regenachtig en 5 graden, kil en koud dus. En heeft Jeremy genoten van de nachtwandeling door LV? En hebben jullie ook al een gokje gewaagd? De buit binnen zeker! Geniet van deze korte vakantie met z'n viertjes. Groetjes Dieuwke

  • 08 Maart 2012 - 16:37

    Tiety:

    Hallo lieve allemaal.
    Hier vanuit het Grote Bos, tuuttuuttuuttuut, de hartelijke groeten. En balen, zeg, maar 24 graden. Nee, dan hier in Holland... Heb een plezierige tijd, voor zover mogelijk. En misschien tot Skypes! Liefs, Tiety

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elisabeth

Actief sinds 20 Juni 2008
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 33753

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 23 Augustus 2012

Naar Manilla voor KPN

05 Maart 2012 - 14 Maart 2012

Spoedreisje Amerika

20 Augustus 2010 - 14 September 2010

Vakantie Amerika 2010

18 Augustus 2008 - 09 September 2008

Vakantie Amerika 2008

Landen bezocht: