Prijsvraag op verzoek - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Elisabeth Sardeman-Benes - WaarBenJij.nu Prijsvraag op verzoek - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Elisabeth Sardeman-Benes - WaarBenJij.nu

Prijsvraag op verzoek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elisabeth

07 Maart 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal,

Hier weer even een kort verslagje uit Las Vegas.
Vandaag hebben we gekwartet met de 'vieze plaatjes' die Jeremy veelvuldig in zijn handen gedrukt kreeg. Ja, ja, het heet hier niet voor niets 'Sin Sity'.
Gezinus heeft het eerste spel gewonnen. Maar we vonden dat we wat weinig kaartjes hadden dus zijn we 's avonds maar weer druk aan het verzamelen gagaan zodat we morgen iets langer dan 5 minuten kunnen kwartetten.

Op speciaal verzoek vandaag ook deze vakantie weer een prijsvraag. Het moest er een over Vegas worden vonden wij.
Maar ja, waarover? Hoeveel vieze plaatjes heeft Jeremy gekregen? Nee, doen we maar niet, een van zijn vrienden, die hier ook al eens was geweest, had het meteen goed.

Wat is er nog meer speciaal in Vegas...?
Ah, de M&M store. Mmm hoeveel verdiepingen heeft de store? Nee te gemakkelijk, is vast op internet te vinden.
Hoeveel M&M stores zijn er in the US of A? Mm nee, ook te gemakkelijk, dat zijn er 4, staat vast ook op internet.

Ah, we hebben een mooie: hoeveel buizen met verschillende soorten en kleuren M&M's zijn er op de eerste verdieping te zien (zie foto).
let op: op de foto is maar een geelte zichtbaar.
Diegene die er het dichtst bij in de buurt zit, of het juiste aantal raadt, wint een origineel M&M wekkertje (zie foto).
Regel: hoger is altijd fout.

Succes allemaal,
Tot morgen, dan gaan we op weg naar de Grand Canyon.

• 08 Maart 2012 - 06:40

Elisabeth Sardeman-Benes:

Oeps, foto's kon ik niet via I-pad plaatsen, dus die hebben jullie nog tegoed van ons. Wordt waarschijnlijk vrijdag of zaterdag.

• 08 Maart 2012 - 06:48

Piet Brouwer:

Dag E en G,

Dat maakt de prijsvraag nu ineens wel heeeel erg spannend. Ik ga me eerst maar eens even beraden of ik me met zo weinig visuele informatie ga wagen aan een sprong/gok in het diepe. Mijn verstand zegt dit niet te doen. Dat een Ipad zo'n gote invloed hier op kan hebben, had ik nooit vermoed.

Veel plezier daar aan de andere kant van de grote plas. Geniet ze, we volgen jullie op de voet :-)

• 08 Maart 2012 - 07:48

Elisabeth Sardeman-Benes:

Voor diegene die een facebook account heeft, de foto 's heb ik op facabook wel kunnen plaatsen!

• 08 Maart 2012 - 08:34

Hans B.:

Hoi Amerikagangers,

Vanuit een zonnig Leeuwarden :-) een goede tijd in de States gewenst.

• 08 Maart 2012 - 15:47

Francien :

Hoi Els, Gezinus en Kids.
    Ik zal eens een gokje wagen 22 verschillende kleuren! Stond tenminste op internet! Heel veel plezier bij de Grand Canyon. Ton en Francien

• 08 Maart 2012 - 15:53

Els:

Ah,
    Maar de vraag was hoeveel buizen met kleuren/smaken.....
    Nog maar eens proberen!

• 08 Maart 2012 - 16:42

Tiety:

Driehonderdvierentachtig! Ik ga nu nog even naar de Facebookpagina.....

• 08 Maart 2012 - 16:48

Tiety:

Ach, ik doe nog een gok na het aanschouwen van de foto, meer dan 12, 64 dan maar. Te hoog wordt niet beloond, dan maar wat lager. Wanneer sluit de prijsvraag?

• 08 Maart 2012 - 16:57

Tiety:

The Rainbow Wall heeft 22 verschillende keuren. Ik heb gewonnen!!!

• 09 Maart 2012 - 02:32

Els:

Hahahaha, nee Tiety, het gaat om het aantal buizen, dat waren er meer dan 22.... Guess again...

• 11 Maart 2012 - 09:42

Francien :

Het is zondag heb toch niks anders te doen dus waag ik nog maar eens een gokje: 72 buizen! Groetjes Ton en Francien

• 12 Maart 2012 - 13:29

Francien :

Heb al een paar dagen niet meer van jullie avonturen kunnen meegenieten. Alles oké aan de overkant?

• 14 Maart 2012 - 11:05

Hahahaha:

We hebben een winnaar!
    Echt precies het juiste aantal geraden. Geweldig!

Het waren 72 buizen.
    Francien van harte gefeliciteerd. Je krijgt het klokje zodra we weer eens naar Roermond komen.