Alle successors zijn veilig! - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Elisabeth Sardeman-Benes - WaarBenJij.nu Alle successors zijn veilig! - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Elisabeth Sardeman-Benes - WaarBenJij.nu

Alle successors zijn veilig!

Blijf op de hoogte en volg Elisabeth

08 Augustus 2012 | Filipijnen, Manila

Aan allen die in Nederland met spanning het nieuws hebben gevolgd:

Al onze successors zijn veilig!

De helft heeft, ondanks de overspoelingen, toch de weg naar kantoor gevonden. Petje af, wat een commitment.

1 van de WLR successors is geëvacueerd en niet aanwezig, maar hij en zijn familie is in ieder geval veilig.
De groep Porteren en MDF is ook nog niet helemaal compleet, maar we weten wel dat iedereen veilig is.

Met een (voor mij) dubbel gevoel is het 'business as usual' en zijn de successors weer hard aan de slag.
Vandaag 'Groupchallenge'. Ik had het willen overslaan, maar de successors wilden de challenge gaag aangaan. Ze zijn bezig om zelf een nog niet behandeld proces (ophef) te beschrijven.

Go group go!

Els

• 08 Augustus 2012 - 09:59

José:

Hoi Els,

Goed om te lezen dat iedereen veilig is.
    Wat goed van ze dat ze er zo in zitten dat ze zelf de challenge weer aan willen gaan! Lijkt me niet makkelijk onder deze omstandigheden.

Heel veel succes.

Groetjes,
    José

• 08 Augustus 2012 - 10:13

Peit Brouwer:

Groot compliment. Als er in Nederland een beetje sneeuw valt......(!)
    Fijn om tre horen dat iedereen veilig is.Wanneer we hier in Nederland de beelden zoien van de ondergestroomde gebieden en wat dit voor ellende veroorzaakt. dan lijkt dit niet goed.

Iedereen de groeten en veel strekte voor allemaal
    Piet

• 08 Augustus 2012 - 12:50

G.Peters:

Fijn dat het met iedereen daar goed is,het is wel steeds de t.v. in de gaten houden hoe het daar is.Ze zullen wel blij zijn als het weer droog is.Pas goed op je zelf knuffel.

• 08 Augustus 2012 - 18:00

Elisabeth Sardeman-Benes:

Accenture heeft voor alle medewerkers die vanwege de overstroming (het regent nog steeds vandaag) niet naar huis kunnen, een hotelkamer geregeld. Ik ben blij dat ze niet meer door water hoeven te waden, maar kan me voorstellen dat ze gewoon liever bij hun familie/gezin zijn.

• 08 Augustus 2012 - 18:11

Gezinus:

Gelukkig is iedereen veilig! En ook van Accenture! Complimenten! Leven is en blijft het meest kostbare goed op de wereld...
    Suc6!!!!!!!!!!!

• 08 Augustus 2012 - 19:46

Jan:

fijn om te horen dat het met iedeeen goed is, zit hier dagelijks het nieuws te volgen over het slechte weer op de Filipijnen.hier in drenthe alleen maar natte voeten door de vele regenval,wat hebben wij een luxe.
    mijn complimenten aan ál onze collega's die ondanks de situatie daar toch de spirit hebben om door te zetten.
    Doe iedereen daar de hartelijke groeten en veel succes.

groetjes Jan Lap

• 08 Augustus 2012 - 20:55

Tiety:

Gelukkig dat iedereen veilig is. Wat maak je toch veel mee, Els. Hier in Nederland volgen we het nieuws over Manilla. Veel succes en sterkte voor jullie allemaal.

• 08 Augustus 2012 - 23:03

Glaze:

nederland zal straks wel ontzettend saai voor je zijn... :-)

• 08 Augustus 2012 - 23:12

Glaze:

En het antwoord op de prijsvraag is..

blauwe vinvis op een donker gebakken bedje van ijsbergsla uit de tropen waarvan de expiratiedatum 12 dagen is verstreken volgens de Mayakalender welke bij de familie Janssen in de rechterla onder de giroafschriften ligt, terwijl de net bij de Mediamarkt aangeschafte LED-tv aanstaat en net de herhaling van Epkes fantastische oefening laat zien, maar dan wel met het geluid uit zodat de buren er geen last van hebben, maar desondanks uit voorzorg de politie bellen die niet binnen de afgesproken 8 minuten aan de net rood geschilderde, maar slecht beveiligde houten voordeur staat.

O nee... De prijsvraag moet nog komen......

• 09 Augustus 2012 - 05:45

Elisabeth Sardeman-Benes:

Hahahahaha, moet die inderdaad nog verzinnen. Kan even niets bedenken wat voor de mensen die hier zijn geweest ook nieuw is

• 09 Augustus 2012 - 16:51

Cynthia:

Fijn dat iedereen weer veilig is. En voorzichtig zijn met het slechte weer daar! En je vertelde al dat de groep chalance heel goed is gegaan. Ben trots op je. Dikke kus Cyn